♥ Dag 1 - Min första kärlek

Den första killen jag verkligen var helt sjukt galet kär i har jag kvar som vän dock har jag inga direkta känslor kvar.
Har nu enu starkare för en annan grabb och dom har jag haft i några år ;)
Men min första kärlek som sagt var en sjukt bra grabb som har en super personlighet :)
Galet rolig och en otroligt bra vän!
Jag berättade det för honom några gånger, men när jag inte fick känslorna besvarade gick jag vidare och när jag gjort det så vart han kär i mig.. typiskt!
Under tiden har vi blivit riktigt bra vänner och pratar om mycket :) Just nu har han stora planer för mig om när jag börjar köra cs, om det blir så ;) haha!
Älskar dig vännen och tror du känner igen dig om du läser ;)
Tagit bilden själv! (Stolt) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0