Dag 1 - Om mig själv.

Wow, vart ska man börja?
Jag heter Jessica Evelina Marie Rundberg, bor i en stad utanför Linköping vid namn Åtvidaberg. I en lägenhet med min mamma och hunden! Har två syskon som heter Jennifer och Jonas, 24 och 30 år. Har två hästar en egen och en foderhäst. Dom står i vrånghult. Ridning är mitt största intresse men har även hundkurs och konfirmation på mitt schema. Tre ord som beskriver mig är - Snäll, Glad och Rolig? När jag var tre dog min pappa, han fick en storke på morgonen. Minns inget av honom. Inte ens hans röst.
Linkin Park – Numb
Musik är mitt liv, utan den skulle nog livet va rätt kört!
Mina vänner är dom bästa! Finns inga bättre!
Jag är 164? Lång och väger runt 47? Kilo.
Killar är bland det bästa och det jobbigaste som finns. Vissa skulle jag inte kunna leva utan medans andra skulle jag inte bry mig ett skit om dom försvann! + om du ska va min grabb, fega ALDRIG. Om du gillar mig, säg det! Vilken person gillar inte att höra det. Även om jag inte skulle gilla dig så är det lättare att få ett avslut. Om du vill krama mig, gör det?
Uppriktighet belönas!
Jag är brunett och har mörka bruna ögon. Om jag inte var så attans blek kunde jag va utlänning ;)
Kommer nog aldrig hitta min egen stil. Tar på mig det jag gillar och oftast gör andra det med!
Tar ingen skit, dampar du på mig, förvänta dig inget mindre än samma tillbaka!
Mitt favorit citat: Du skrattar åt mig för jag är annourlunda, jag skrattar åt dig för du är som alla andra.'
Minns exakt var jag hittade det för runt 1-2 år sedan. En super söt kille på dayviews hade en tjej kompis som jag tittade in på hennes sida för att se om hon var snyggare än mig (a) Då hittade jag texten och har aldrig glömt den sen det. Otroligt sant och bra citat!
Cherios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0