Dag 12 - Mina rädslor.

Allvarligt så måste jag säga att min allra största rädsla är att det ska hända mamma något, jo jag vet att jag är rätt seriös med det här, men så är det. För det känns som om jag skulle bli helt ensam då. Men det är ju inte sant för jag har ju bästa syster och bror samt mina fina vänner. Men om det skulle hända henne något, skulle mitt liv rasa ihop..
Hon har alltid vart den jag pratar med så mycket om. Min syster är också ett sånt exempel. Sådant som skulle förstöra mig om det hände henne något.
Jag vill aldrig att det ska hända något med dom i min familj, vem vill?

Sedan har jag andra rädslor som ex .
Sopbilar- börjar komma över det men ja, jag har vart rädd för sopbilar -.- man kan bli mosad!
Myror- usch!
Ormar & Spindlar- vid fel tidpunkt!
Det jag verkligen inte gillar är läskiga ljud! När man är helt ensam och det knakar till! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0