Dag 15 - En/fler personer som betyder mycket för mig.

Amanda Fondell – All This Way
Skrev i ett inlägg om mina vänner och såklart betyder ni mest för mig, många som gör♥
Dock tänker jag berätta om Elin i det här inlägget!
Elin Helga Gun Gustafsson!
Du är en så otroligt dryg mot mig ibland, men skulle inte klara av livet utan dig!
Du är en av de finaste som jag känner, så söt och galet bäst!
Vi har våra stunder både de bästa och sämsta!
Med dig kan jag va mig själv och du tycker jag är helt knäpp!
Två helt olika i våra sätt men ändå matchar vi!
Utan dig är pusslet inte helt! Du är min andra hälft♥
Kan inte riktigt förstå att sen 7-9 har vi typ vart oskiljaktiga!
Vi har helt galna problem, och du är sjukt galen som jag!
Många minnen, men mitt bästa måste nog va vetlanda, aldrig har livet vart så bra!
Det var otroligt kul och verkligen ett minne för livet!

Trodde aldrig jag skulle få uppleva något så fantastiskt. 
Utan dig vid min sida skulle jag aldrig klara av en dag.

Den tiden jag är med dig den är verkligen underbar, precis som du är!
Jag kommer alltid finnas här, vid din sida, och jag lämnar dig inte.
Jag skulle kunna berätta mer men det skulle ta en evighet!

Så jag avsluta med att säga att Jag älskar dig Elin!


sne rygg♥
Utan Elin ingen Jessica.

Kommentarer
Postat av: elin

Hihi aw gulle!

Bäst är du, det finns ingen som dig, ingen.

Våra minnen går inte glömma, de finns liksom där föralltid, och fler ska det bli.

Älskar dig, bäst är du.

Utan dig, ingen mig <3

2011-12-20 @ 15:07:38
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

<3

2011-12-20 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0