♥ Dag 2 – fem sanningar om mig

-Jag är shopaholic, skojar inte.
Kan inte åka till stan med pengar och komma därifrån tomhänt, det var värre när jag var mindre!
Om jag gick in i en affär och inte fick nått, spelade ingen roll vilken affär eller vad jag fick, va bara tvungen att ha något! Annars tjöt jag och skrek som fan, jobbig unge!
-Jag har använt barntandkräm tills jag fyllde 15.
Har alltid tyckt att annan tandkräm var för stark och smakade mint, hatar mint!
Nu bestämde jag mig för att växa upp och nu borstar jag tänderna som andra normala istället för med bamse ;)
haha!
-Jag är perfektionist över mitt hår!
Förut kunder jag inte sätta upp mitt hår, fick panik och bara drog ut toffsen!
Hatade om det var en liten buckla eller så!
Nu har jag blivit mycket bättre, dock om jag har toffs eller liknande kan jag inte sluta tänka på det -.-
-Jag kan prata en hel natt med en kille om han är rolig, social och snygg!
No kidding, grabs♥
-Det tar en halvtimme att väcka mig på morgonen, ish.
:ss
-Musik är mitt liv!
word.
Gammal bild - humor♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0