Dag 8 - Det här får mig att gråta

Otroligt känslig person, för två år sedan om någon kallat mig ex ful hade jag gråtit som fan! Har lärt mig nu att dom som gör sånt är bara osäkra och dom ska aldrig vinna.
Tror jag blev känslig efter pappas död. Året efter dog min kusin i en brand och det var känsligt.
Jobbiga år helt enkelt. Har otroligt lätt att gråta, för minsta lilla fortfarande.
Känner mig töntig, nått så trinnt om jag kan använda det ordet.
He Is We – Happily Ever After
Men vet ni vad? Jag bryr mig inte lika mycket längre. Har växt med mina problem och snart hoppas jag att jag ska kunna gråta när jag pratar om min pappa. Istället för att skratta om det. Och skratta åt skämten istället för att gråta.
Har gråtit mig till sömns många gånger. Beroende på olyklig kärlek, pappa eller annat.
Har otroligt bra vänner som stöttar mig när jag blir ledsen. Dom är världsbäst.
Arash – Broken Angel
Cheers to you ♥
And Cherios!

Kommentarer
Postat av: janie

älskar dig jessy!<3

2011-12-12 @ 21:39:13
URL: http://janetember.devote.se
Postat av: Jesspess :)

och jag dig janie <3

2011-12-12 @ 21:44:20
URL: http://jessicarundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0