Jag har hål i min mage.

Yyyyelllo ;)
Tänkte, eftersom jag inte har något liv berätta om när jag tog min navelpiercing!
Det var en fredag, det hade planerats veckor innan och det var jag, Michaela, Emma och Rebecca som skulle ta.
Emma och jag åkte med mamma in till Federal efter skolan och då var dom andra redan där. Tyvärr märkte becca då att hon inte fick ta för hon inte fyllt 15 så det va surt ;/
Vi fick vänta ett tag sedan fick michan gå in och man riktigt kände hur nervös man var!
Hon kom ut med värsta leendet och det släppte lite.
Sedan gick emma in, jag var alltså sist!! :s Hon var också rätt glad tror jag minns inte gick ju in efter direkt!
Väl där så typ målade han en prick o så fick jag typ berätta vad jag hade för intressen osv.
Sedan typ minns jag inte riktigt men han stack väl in den där saken haha ;)
Världens gladaste sen med! Ångrar det inte ett dugg!
Fösöker övertala mammsen att jag ska få ta hål någon mer stans! Ge förslag, det jag tror jag vill mest är tungan! :)
Cherios! :D

Kommentarer
Postat av: Vladimir

Jeg elsker svenskar!

2012-02-06 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0