Svar på frågestunden!


Är du typ bäst efter mig? (aaaa) 
Jag tror du tycker att jag är bättre? (aaa)
Eller hur? (aaa) 
Hihi kommer inte på mer, hihiiii? (aaaaaaaaaaaaaaaaa)

- ohja, du är bättre än bäst ;)




1. FInns det någon person du saknar?
- jarå, många, pappsi♥
2. Ska du åka mycket moppe i vår? :DDDD
[som t.ex. till skolan?]
- Vi får se, inte till skolan men annars!
3. Säg någon som du tycker har en bra klädstil!
- Isabella Forss!




Gillar du Alex Johansson? ;)
-haha ojoj, lite privat men jag gillar alex som vän, känner honom inte jätte väl enu men han är en söt och snäll grabb!



1. vad är din favvomat?
-typ, plankstek! :D
2. brukar du använda stringtrosor?
-kan hända! :)
3. hur ofta dushar du?
- ibland dagar i sträck, sen varannan dag :) beror på hur ofräsch jag känner mig!
4. kan jag få ditt badkar?
-NEVEEEER ♥
5. skulle du kunna tänka dig att ha sex doggystile?
-haha, vet inte :s
6. vad trivs du bäst i, leggins, jeans eller mjjukis?
-jeans ;)
7. vad är det troligaste du gjort?
- troligaste eller roligaste? roligaste måste vara berlin :)
8. vad är det läskigaste du gjort?
-Skicka ''gillar du mig'' för länge sen till en kille jag verkligen gillade :)
9. kan jag få ditt badkar?:D
10. kan jag få ditt badkar?:D
11. kan jag få ditt badkar?:D
12. kan jag få ditt badkar?:D
-NEVVVAVAA :D

Kommentarer
Postat av: idafagberg

tack pluttis :)

2011-12-20 @ 10:24:37
URL: http://idafagberg.blogg.se/
Postat av: idafagberg

<3

2011-12-20 @ 10:24:47
URL: http://idafagberg.blogg.se/
Postat av: elin

hiihiiihiii puss på dig mongolin!

2011-12-20 @ 14:59:18
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0