You got me flying, with your love.

hahaha!
Gick dåligt igår på hoppträningen!
Taggar till fredagens tävling :s
Först gick det super! Hur nöjd som helst!
Sen vart det panik, ställde mig på volten borta vid A
när någon annan skulle hoppa.
Det typ pep där massor så Eton vägrade stå still
och när jag tänkte att jag skulle flytta mig
bara sprang han!
Sen var det hörnan vid dörren som var lika läskig som
en mördare! Fyfan skänkelvikning ifrån typ!
Självklart när jag ska svänga dit så svänger han åt andra hållet!
Haaha! Det gick bra men vart sjukt irriterad :/
Hoppade ett hinder på 80 vilket var höjden jag skulle hoppat men sänkte
till 70. Så kan vi leka runt lite istället! :)
+ När jag skulle gå ner så var det sjukt halt
och Eton har inga broddar enu så självklart gled vi typ hela vägen
ner till stallet! xd
Aja, idag blir det dressyr! Hårdträning, tyvärr är det Teori på
lektionen men ska göra det själv! :)
Cherios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0