You know who I am in love with? Read the first word again.

Ledsen om uppdateringarna inte håller måttet!
Dom mesta slänger jag ihop under lektionerna :s
Har jag berättat hur jävla kul vi alltid har på franska lektionerna!?
Skön grupp av människor asså!
Vet inte riktigt vad jag hittar på idag!
Men tänkte avslöja att på söndag ska jag på modell för en dag!
Med bästaste Elin♥
Det kommer bli super!
För att skriva om imorgon kväll så kommer käraste kusin och jag
att vara typ servitriser, betalt och allt!
Får se om vi rör oss lite runt alle för den ultimata kvällen!
Men vart lite nedstämd för bejje kallade mig för p12.
Sorgligt!
Bjuder på en bild på mammsi och pappsi när dom gifte sig♥
Cherios

Kommentarer
Postat av: Eliinpeelin

Söndag <3

2011-12-03 @ 13:54:07
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/
Postat av: mandis

du vet att, i svåra tider (eller svåra lektioner) så gör man vad man kan för att vardagen ska bli lite roligare! :') <3

2011-12-04 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0