Jag älskar hela dig, Inte bara ditt utseende!

Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Vart ska jag börja?
Har du någon gång vart så otroligt kär
att varje gång du ser någon som du tycker är minsta snygg,
tänker du på den andra personen.. den du gillar,
Och varje gång du hör en låt som påminner om kärlek
dyker bilden upp i huvudet av h*n?
Tänk dig det, i trippelt? Så är du snart där jag är..
En person som är så underbar,
fin galet snygg och har världens bästa personlighet!
Som är din vän, och inte har en aning om hur du känner,
även om du kännt så i flera år.
Hur det sticker till när h*n busar med någon annan, eller vad som helst!
Hur du ler, VARJE gång du pratar med personen.
- Jessica, du är alltid så glad!
Det är du, du som får mig att le.
Alla säger så, att jag alltid är så glad, och det kanske jag är.
Men det är otroligt nog mycket din förtjänst.
Om du försvann, skulle jag bryta ihop. Mitt hjärta slår för dig.
Skulle kunna skriva i en evighet men tror det är bäst om jag slutar.
pussen.


bild i repris. d.v.d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0