First of the year.

Wake me up when october ends.

Tjenare finisar!
Hoppas ni har det bra. Sitter hemma och väntar på att klockan ska slå 22:30 för att sedan börja tänka på sängen :)
Idag har skolan vart helt okeey, försov mig dock, men sånt som händer.. Right?
När jag kom hem satte jag mig och pluggade massssor! Gjorde klart mycket på idrotten osv. Nästa vecka har vi typ tre prov så mycket att göra!
Kommer antagligen bli dålig uppdatering här men ska försöka att inte slöa mig ;)
För er som inte har en aning om vem jag är eller så, då kan jag bara säga att jag heter Jessica Rundberg för er som inte fattade det och är 15 år. Har en hest som heter Eton, bor i Åtvidaberg en bit utanför Linköping och går på Alléskolan just nu!
pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0