Alexandra Nilsson ''Kissies.se''

Vad tycker du om Alexandra? Jag tror nästan alla har en egen uppfattning om henne just för att hon är sig själv och sturuntar i vad andra tycker. Därför tänker också inte jag klaga över henne eller prisa henne beroende på hennes utseende. Men jag undrar hur hon är som person i verkligheten då hon verkar otroligt snäll genom bloggen men när hennes bror hittade ett beundrar brev i papperskorgen började man fundera. Sen vet ju inte jag av vilka anledningar det gör det eller så. Men vad tror ni? Är hon en ängel eller är det bara en fasad?


Kommentarer
Postat av: Annie

Hej! Jag hade tänkt att hyra Eton men har inte ringt och bestämt något, men jag bara undrar hur han är och så hehe. Hamnade här av en slump och ba: Det är ju Eton!

Haha men det skulle vara jättegulligt om du ville maila och säga lite hur han är!:)

2012-04-03 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0