DET HÄR ÄR EN SÅNG OM ROSA STRING SOM BARA FJORTISAR BÄR OMKRING

Dags att dela med mig om fjortis tränden som nu sakta börjar försvinna! I stort sätt alla tonåriga tjejer har en gång i sitt liv blivit kallad ''Fjortis''. Jag har, flera gånger samt wb fjortis. Jag har lärt mig att acceptera att jag var en WB för det var jag. Men samtidigt tycker jag att jag växt ifrån den tiden men det jobbiga är att vissa inte kan släppa den tiden. För även att jag har stilrena kläder, långt platt hår och minsta smink som går så är det ändå något som följer med. Det är tråkigt tycker jag. Jag har förändrats och om det jag säger och mina handlingar är minsta likt så är det väl något man får leva med. Det är synd att vi överdramatiserar skälsord som fjortis och emo. Vad tycker ni?
Jag har väl förändrats?
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0