I remember the simple things

Gårdagens statistik sköt i höjder! Nytt rekord, ni äger! Tänkte berätta lite om en planch jag har i mitt rum som är omringad av olika biljetter, klädlappar och kvitton! Det är en planch som jag köpte när vi flyttade hit. Jag har velat ha en fond väg i den stilen men så blev det inte! Nu är den snart omringad av saker jag vart med om i livet bla. kvittot till min första piercing, tågbiljetter till stockholm och biljetter till att åka upp i tv tornet m.m. Sen resan har den fått några tillskott och jag hoppas att såsmåningom ha massvis med minnen på den väggen. Har även mina solglasögon hängandes där. Som dom fina prydnaderna dom är!
image description

Kommentarer
Postat av: janetember

hur många haru som kollar då?;)

2012-04-23 @ 13:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0