VÄNSKAP

Jag har gjort många misstag. Det har du med. Jag vet nu att hur många fel och snedsteg jag tar. Hur många rykten, även sådana som är sanna så kommer äkta vänner aldrig lämna. Hur skruvat allt må vara. Att även om jag gör bort mig så är dom där att fångar upp mig. Alla andra får tycka vad dom vill. För jag är jag och det står jag för! Jag kommer inte komma ut med på bloggen just nu varför jag känner som jag gör och snart hoppas jag kunna berätta för mina vänner för att se vilka som verkligen stannar. Jag hoppas någon gör jag tror folk kommer förstå. Eller åtminstone försöka. Just nu finns det 1 person som vet hela sanningen bakom allt och det är jag. För det finns saker jag inte orkat berätta för Emil som inte varit relevanta. Du vet allt de viktiga! Resten av folket på jorden kanske inte gillar mina handlingar men dom bryr jag mig Inte om då dom är obetydliga för framtiden och det är den som räknas. Jag är otroligt glad för mina vänner som jag har och jag lovar att när jag tar mod till så vågar jag berätta allt och då kommer jag bryta ihop för att helt enkelt bygga upp mig igen. Elin vi har mycket att prata om, och om du vill höra så skulle det betyda mycket. Men jag vet inte om
Jag kan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0