Är det säkert att du älskar mig? Hör du kärlekens alla toner? Klingar starkt och underbart, underbart.

Hemma från skolan, helt okey dag faktiskt, simon och jag fick leka på SMART tavlan vilket passade mig perfekt till namnet! Om en timme drar jag ut till stallet så antingen blir det tömkörning eller dressyr för Eton. Vad gör ni på lovet förresten? Kan bli så att det blir stan med Emil någon dag och kanske en liten filmkväll! Ska även tvinga Elin att umgås med mig alldeles för mycket, saknar min fina ju! Annars har jag inte mycket för mig, vi får väl se! Lyckas alltid få tusen saker att göra ändå ;)
Cheriiios!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vem är Emil?

2012-02-20 @ 15:45:02
URL: http://babebooi.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0