Scandalbeautie, hora?

Vet inte hur många gånger jag har sett bilder på tjejer i bh på facebook, kanske är de scandalbeauties kanske modeller för slitz osv som lägger ut det, har de som profilbild. Men det jag aldrig skulle göra är att förmå mig att skriva ''hora'' på deras bilder. För det är inte en kallelse utan prostitution är något annat än nått som finns på bild. När man tar pengar för sex. Förlåt mig men om man lägger upp en lättklädd bild så betyder väl inte det att man tar betalt för sex?

Man har rätt till egen åsikt, men inte fan att klanka ner på andra för något dom själva tydligen inte har en anning om vad som de säger. Om du inte förstår innebörden av ett ord, använd det inte. Tycker det är väldigt omoget. Även om man tycker det är fel val av tjejerna så är det fortfarande deras val. Inte ditt.
CHERIOS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0