She will go and set the world on fire. No one ever thought she could do that

Snart ut till stallet för en halvtimme dressyr i ridhuset! Peppad något ilf och tror det kommer bli bra! :) Sjukt sugen på banan med choklad, får se om man kan tjata till sig någon sen! Paniken över det där jäkla gymnasiet asså.. Mina tre som jag bara ska bestämma en ordning på nu är: Facetten barn&fritid, Ljunkan Stylist och mitt senaste tillval så sent som igår kväll, Vadstenagymnasiet hotell&turism! Eftersom jag inte har godkänt i matte så är det ju lite svårt att komma in på vissa skolor/program osv men fått höra bra saker om vadstenagymnasiet, men det är riktigt svårt att bestämma en fungerande ordning och det ska lämnas in imorgon! Vi får väl se vad som händer!
PussN - biff↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0