You should have known the price of evil, And it hurts to know that you belong here

Jag har alltid gillat den lite faligare typen av killar. Som tidigare nämda ''Emo's'' eller så. Lite mörka men snälla. Godhjärtade men som kanske retas lite. Små omogen och söt, snygg osv. Är ytlig för det är vi alla. Om man gillar någon måste man ju va attraherad av dens utseende med. Förut var jag mest tillsammans med yngre men nu känns det som om den fasen är förbi och nu verkar det som om players är något som fastnar på mig.. Sjukt sugen på en grabb iallfall! Ta det inte fel, gillar den oskuldsfulla grabben med men något jag tycker är riktigt hett är piercingar!
omgomgomgomgomgomgomg↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0