♥ Dag 7 – Min första kyss

Jag var okysst tills 7an tror jag nog det var, hehe ;) bara pusselipussar hit o dit!
Hade vart tillsammans med några innan men jag är rätt blyg av mig!
Sen vart jag tillsammans med en grabb vid namn Ludwig och första dagen jag träffade
honom i skolan så tänkte jag ge honom en kram, sen ville han ge mig en kyss och jag va inte
riktigt beredd så jag tog bort huvudet rätt fort :ss
Ångrade det hela dagen!
Dagen efter när jag och några tjej kompisar va påväg till gymnastiken ser jag honom
och han kommer fram till mig och vi pratar ett tag tills jag ska gå och då hände det, helt enkelt ;)
När jag kommit in till omklädningsrummet kunde ingen undgå hur galet glad jag var!
Hahah, gööölligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0