♥ Dag 8 – Något jag aldrig kommer glömma

Finns mycket men kan berätta om vetlanda med Elin för det va verkligen sjukt bra!
Mamma hade Cafet då så jag följde med henne dit när hon började och satt där, väntade!
Efter ett tag kom Elin och dom i lastbilen och jag hoppade in med Elin i dom två sofforna som fanns där.
Sjukt mys att sitta i en soffa ;)
Vi körde kort för det tog ett tag att åka, det var vinter.
När vi kom fran så eftersom det var en tävling i tre dagar så fanns det massor stallplatser att ha hästarna i.
Elin hade med sig både Sune och Bettan :)
Så vi plockade ut allt och fixade till.
Sen tittade vi oss omkring och senare på kvällen red Elin och jag ut med täcke på hon hade bettan och jag sune.
Vi åt soppa med gode kex fyrkanter (a) :D
Sen lekte vi i snön ^^
Nästa dag skulle Elin tävla och jag hjälpte till att skritta hästarna när Elin hoppade osv :)
På kvällen skrittade vi ut med Jack dom va typ 2932420 m framför mig -.-
Sen på kvällen åt vi pizza och gick runt lite, åt maasssssvis med toast♥ under den helgen ;)
Minns oxo det som va så kul, det va ju fullt med lastbilar överallt och när elin och jag skrittade så var det typ som en skugga och hästarna vägrade gå förbi, minns att jag sa, - Vi kan gå runt istället!
och det först elin sa, - Nej man ska aldrig ge upp!
Det kommer jag aldrig glömma, för varje gång Eton tvekar eller inte vill, då tänker jag på det!
Du är min allra bästa vän elin, du och jag har sjukt många minnen och du är en insperation för mig, som min alldeles egna idol :')
Älskar dig vännen!
Minns du hur vi låg uppe på kvällen och det gick förbi massor folk? Vi vart super irriterade!
Och den där hunden med typ knölar på magen? Haha göll ;)


Kommentarer
Postat av: sara

Hej, super fin blogg!

Ska vi följa varrandras bloggar, inte bloglovin utan vanligt att vi kollar varandras bloggar varje dag ?:) <3

Kram<3

2012-01-03 @ 23:21:16
URL: http://saraholmessonxd.blogg.se/
Postat av: Elin

Vetlanda <3

Ett minne för livet. Haha hundis knöl ;)

Vi måste förnya det där minnet och göra om allt igen. Saknar det!

Du är den absolut bästa, utan dig vet jag inte vad jag skulle göra.

Du betyder något så otroligt mycket för mig,

Jag älskar dig bästa vän <3

2012-01-05 @ 18:49:29
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0