I wont let you tear up these eyes

Börjar inlägget med en gammal bild som jag tycker om!
Gick super på hoppningen och riktigt nöjd! Imorgon ska jag färga året! Möööööörkt! Efter det är det dressyr lektion. Hoppas den går bra så han blir ett snepp finare på fredag!
På fredag tror jag det blir att träffa nått mongo eller så :) Sen drar jag mig in och köper ett navel smycke i helgen tror jag nog! Ska följa med kusin och några nästa fredag till simhallen igen ;) kommer nog bli helt okej!
Nu blir det som vanligt att hjälpa söta ihopdeppade personer, fina är dom♥
Nae skojar men ärligt finns en anledning till att jag alltid ler.
Drar mig till sängen!
Cherios lovers!

Kommentarer
Postat av: jane

du har fins ögon!:D

2012-01-19 @ 09:00:23
URL: http://nattstad.se/janetember

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0