Jag går i dagar i tröjan du hatar för jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara.

Ska väl snart börja fiiiixa mig inför dagen! :) Kommer bli massvis med lektioner och väldigt jobbigt just för jag är så enormt trött, vill bara sova! Efter skolan ska jag på utvecklingssamtal och sen är det hopplektion med Eton ;) Pratade med Cornelia igår så det blir så att vi åker till linköping och medans de andra kanske går på donken så drar vi oss till federal så köper jag ett nytt navelsmycke! :) Senare idag tror jag nog det kommer ett litet tanke inlägg med! Har jag berättat att jag just nu håller på att spara till en systemkamera? Det går väl sådär ;) haha! På bilden lånar jag min kära vän Emma's fina :)
Cherios! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0