Micke träningen!

Han var superfin i framridningen men väldigt galen som vanligt.. Fick styra in honom i vägen många gånger men tror han börjar fatta ändå! Fina skutt och lyssnade mycket bra tillslut. Vi var dock tre på en krokig väg och det var svårt att inte krocka så lite problimatiskt men det gick :) Sen skulle vi hoppa vattenmatta och tyvärr va jag lite för seg med att trycka över honom för det var så läskigt så han vägra och typ slängde upp huvudet så jag bet mig i munnen och fick värsta skrapsåren, spottade blod.. Men sen körde vi igen ;) Fick ihop honom mycket bra på småvolterna i sista övningen och han hoppade fint i dom högre höjderna!
Får se om Linnea tog några bilder på mig, om hon gjorde det så får ni självklart se dem! :)
Eton, Jag, Idapida och Roddis♥ fiiinaa hahahha!♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0