Nu lever du ditt och nu lever jag mitt liv. Det är tack vare dig som jag tagit mig hit.

Jag älskar hela dig inte bara ditt utseende.
Livet kan va rätt kul ibland för så nyss som igår kväll låg jag och funderade på om jag kunde komma över grabben som jag gillat så länge och att det kändes som en bra ide. Nu när jag sätter på sofijah och tänker på allt så vill jag inte släppa honom. Det kommer bli bland det svåraste jag gjort enu att ens försöka komma över en sådan kille.
Vet ni vad jag menar? Tänker inte börja klaga men måste ju få skriva av mig! Jag känner nu att jag börjar gilla en annan och tänker om han kanske kan bli den som får mig att bli av med de här känslorna. Vill ju inte hålla på och tänka på någon som aldrig tänker på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0