You promised me heaven, you put me through hell

Blir lite besviken på mig när jag tittar runt bland alla super fina hästbloggar!
Jag har otroligt mycket tankar kring allt jag vill göra med Eton men det ger mig aldrig insperation
att skriva om det på bloggen utan istället skriver jag mer om vad jag gör om dagarna istället.
Är det synd? Vill ni ha mer om hästarna?
Jag har svårt att uttrycka mig genom ''häst&ryttar ord'' minsta fel och man får haters här och där.
Därför har jag aldrig vart frispråkig inom ämnet utan mest skrivit om annat som inte spelar större
roll om hur man formulerar sig.
Jag har aldrig heller någon direkt fotostund med Eton, därför har jag inga bättre kort med honom.
Det är tråkigt nu när Elin(http://elinkristensens.blogg.se/) Ska göra om min design att jag inte har det
för det skulle va mycket mer inspererat och mer inlägg om hästarna.
Jag är insatt även om det inte känns så men jag skulle inte kunna skriva 3-4 inlägg om dagen som handlar om hästarna, eller? :s
Om ni vill får ni jätte gärna skriva en kommentar eller två för att hjälpa mig lite :)


Kommentarer
Postat av: Elin

gooogooo, skriv om Eton! <3

2012-01-06 @ 13:53:12
URL: http://eelinggustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

neej! inga hästar:O

2012-01-06 @ 18:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0