10 sanningar om mig!

1.Jag har tandställning.

2.Älskar att hitta gamla kvitton och att tänka på den dagen då jag köpte grejerna.

3.Jag har lättare för att va själv men har roligare ihop med andra.

4.Jag har haft som en tvångs grej att när jag publicerat något alltid gjort en viss min eller kanske peace tecknet.

5.Jag är perfektionist.

6.Jag har vart shopaholic! Kunde inte gå ur en affär utan att köpa något. Då började jag tjuta. Har blivit bättre!

7.Jag spelar lol då och då.

8.Är överkänslig, kan gråta för inget och allt.

9.Min pappa dog när jag var 3.

10.Står väldigt nära min mamma och min syster. Har även en bror men han bor inte nära här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0