Daniel och Emma - Mötet

Såg på filmen igår och den var väl okej! Både ger och tar! Handlar om Emma som bor på landet med sin ensamstående pappa och Daniel som bor i stockholm med sin mamma. När deras vägar korsas genom en kontaktannons så drar dom iväg på ett äventyr, spännande va? Jo, ända problemet är att de är båda typ 9 år? Haha.. Skulle va roligare om dom vart runt 14-15 tycker jag! Men jag är väldigt mycket för barnsliga filmer så jag hade inget emot att se den. Brinnande hus och vita renar finns också med! men måste säga att konceptet i det stora hela gjorde allt rörigt just för dom hade så många ider och det liksom blev för mycket! Men det var inte slöseri på tid då jag inte kunde somna endå så!

Kommentarer
Postat av: hannis

hahaha. jag såg oxå den filmen i söndags ;)

2012-03-28 @ 21:39:23
URL: http://hannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0