Hello, please to meet you.

Något jag har snappat upp som bloggare är det att om du har många haters eller lovers så kan det ge dig stora fördelar när eller om du börjar blogga! För det ger dom ett sätt att ha koll på varje steg du tar och det gör att dem går in på din blogg. Så om du lägger upp en väldigt igenkänd vb eller skriver något som folk blir upprörda över, vips där har du dina 5000 besökare om dagen! Lite sjukt igentligen, undrar om jag borde överdriva fjortis grejen som alla andra och få alla att hata mig? För let's face it, det är 1000 ggr lättare att få alla emot sig än med sig! Ett exempel är ju http://tiepamandahh.se/
Jag har följt Amanda otroligt länge och alltid gillat hennes sätt att ta saker på hennes haters gjorde henne berömd vilket jag tycker är ett perfekt exempel! Genom att hon var den hon ville vara, vilket då för hennes del var fjortis så fick folk upp ögonen och började tracka ner på henne! Senare när Amanda startade blogg, vilka gjorde henne till en av de mest lästa bloggarna? Jo hennes kära haters. För dom vill ju se vad hon gör, hur hon ser ut så dom kan klaga enu mera.
Även våran kära Hanna Widerstedt som vi nu känner allt för väl från bb. Hon har lärt sig otroligt väl om hur man provocerar folk vilket även där ger henne mycket pengar och läsare! För utan hennes starka personlighet och låga tankar om människor utanför hennes prisklass, vem skulle läsa hennes blogg?
Galet eller hur?
Men menar också det att Kenza som är världens sötaste och snällaste som har den mest lästa bloggen har som sagt många läsare, men hon har andra anledningar. Hon gör bra inlägg, tar fina bilder och genuin vilket gör att folk läser hennes blogg för den hon är.
Amanda har gett upp sina fjortis dagar(för det mesta) och är mycket mer mogen vilket gör att hennes läsare också växt upp.
Det är en rolig värld, bloggvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0