HISS & DISS

- Hissen går till nya och fräscha klädesplagg i garderoben! Jag ÄLSKAR att ha nya kläder, om jag fick skulle jag ha nytt varje dag för känslan är otrolig, jag får alltid känslan att om jag har något nytt måste jag se extra snygg ut och det motiverar mig vilket jag tycker om! Därför ger jag också sommarn en del av hissen då den gör att man kan ha alla dom där super snygga kläderna som man inte har när det är 12- ute!
- Dissen går till blåst, vind allt sånt! Förstör både frillan och sminket man lagt ner tid på. Riktigt irriterad när man tycker man ser bra ut, går till skolan och håret krullat sig och sminket runnit. En riktig diss för vem vill inte se så bra ut man kan utan att behöva oroa sig för moder natur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0