I have died everyday waiting for you. Darlin' don't be afraid I have loved you for a thousand years I'll love you for a thousand more.

Godmorgon! En aning piggare idag då jag somnade runt 22 igår kväll? Haha, riktigt trött faktiskt, sjukt skönt! Idag väntas skola sedan konfirmation. Om mindre än en månad drar jag till berlin, vafan!? Sjukt nice! Kommer ha det bäst där. Precis som förra gången! Igår förresten red jag ut till örsätter med Ida och det gick väl okej, han var vldigt lugn så det kändes bra men han är rätt fjantig.. Måste rida där mer eftersom jag ska tävla där sedan. Vill ju gärna att han ska va van då det är vår första ''riktiga'' tävling :)
Ser fram emot det! Men nu ska jag fixa mig! Cherios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0