NEVER SAY NEVER

Igår kväll satte jag på slutet av Never say never med Justin Bieber och jag blev förälskad, förstår hur han får alla tjejer att känna sig, speciella. Han har det där lite snea leendet vilket gör att man faller direkt. Han har bra sångröst och snygg stil! Jag är inget galet fan men jag säger om han kommer hit så kommer jag lugnt köpa en biljett, vem vill inte bli ''One less lonely girl'' liksom ;)
Han verkar vara en rätt schysst kille allmänt men kanske lite spänd och det känns som om man skulle säga något fel så får han ett utbrott eller nått, haha! Men vad vet jag? :) Det skulle iallafall va sjukt nice att träffa honom och tipsar stort om att se filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0